Google oglaševanje omogoča analiziranje na vsakem koraku
Če je bilo še pred leti zelo priljubljeno oglaševanje z raznimi letaki, reklamami, oglasnimi sporočili po radiu in televiziji in podobnimi drugimi res zelo dragimi marketinškimi strategijami, pa se danes to sicer še uporablja, vendar pa te medije uporabljajo res zelo velika podjetja, ki imajo ogromen kapital in delajo samo na brandingu in nič drugega. Največja težava takšnega oglaševanja je namreč v tem, da se rezultatov oglaševanja sploh ne da izmeriti. Lahko so sicer posledica oglaševanja, lahko pa so posledice spleta okoliščin. No, za Google oglaševanje pa velja, da omogoča merjenje, saj se Google AdWords poveže z Google Analytics računom, kar pomeni, da se lahko čisto za vsako konverzijo izmeri, posledica česa je bila.
Google oglaševanje ponuja tudi možnost, da se lahko namreč takoj vidi, ali je bilo povpraševanje izpolnjeno iz oglasov na Google AdWords ali ne, koliko ljudi je kliknilo na oglas, koliko ljudi je Google oglaševanje prineslo na stran, koliko ljudi je dejansko končalo nakup, kolikokrat so ljudje prišli na stran, da so na koncu izvedli nakup. Torej, Google oglaševanje omogoča čisto vse, kar pač kogar koli zanima, da pa se na primer celo ugotoviti, če kakšna stvar na strani ni dovolj jasno izpostavljena in ljudje izgubijo fokus ter zapustijo spletno stran. Seveda pa je vse to treba znati razbrati, kar je za nekoga, ki Google oglaševanje pozna kot svoj mezinček enostavno, za nekoga, ki pa ni strokovnjak na tem področju, pa je to skoraj da nemogoče razumeti in prepoznati iz vseh poročil, ki jih Google oglaševanje ponuja. Pač je treba znati prebrati vse številke, kar je med drugim tudi del stvari, ki jih je treba uspešno končati in na koncu tudi znati uporabljati za pridobitev certifikata za Google AdWords. Glede na to je vsekakor smiselno, da se upravljanje Google Adwords kampanje prepusti strokovnjakom, ki jih je pri nas kar nekaj, saj se s tem lahko zagotovi tudi cenejše klike in tudi boljše konverzije. Sicer ti strokovnjaki jasno želijo tudi plačilo za svoje storitve, vendar nič za to, le izbrati pa si je vsekakor treba pravo podjetje, da so ti stroški čim nižji. Nekateri ponudniki za Google oglaševanje namreč zahtevajo kar mesečni pavšal, kar je zagotovo najslabša možnost in tudi najdražja, pa čeprav se morda to ne zdi tako na prvi pogled, druga podjetja pa imajo plačilo po učinku, kar je zagotovo veliko bolje.