Optimizacija spletnih strani nima enotnega cenika pri konkurentih

Velika večina ljudi, vsaj tistih, ki imajo svojo spletno stran, danes točno ve, da je optimizacija spletnih strani tista, ki sploh omogoči, da jo ljudje najdejo. Seveda pa optimizacija spletnih strani ni brezplačna, saj je potrebno neprestano izobraževanje. Tako ima optimizacija spletnih strani cenik na neki ravni tudi v primeru, da se nekdo od zaposlenih, ki ima vsaj nekaj internetnega znanja, pa vendar ne glede optimizacije, saj je treba to osebo pošiljati na najrazličnejša izobraževanja, seminarje in delavnice, biti mora samoiniciativen, da ves čas spremlja razvoj novih Googlovih pravil za nenehno spreminjajoče se pozicije, seveda pa tudi za testiranja, kako se spletna stran spremeni, s kakšno spremembo ipd.

optimizacija spletnih strani

Vendar pa je takšnih primerov pri nas izjemno malo, podjetniki se večinoma odločajo za to, da se optimizacija spletnih strani outsourca, torej da jo izvedejo strokovnjaki, ki imajo dovolj znanja, da se sami učijo, da znajo upoštevati vse spremembe v Googlovih algoritmih ipd. Seveda pa ima v takem primeru optimizacija spletnih strani cenik različen od enega do drugega podjetja, zato si je vsekakor smiselno pregledati ponudbe različnih podjetij, ki se ukvarjajo z optimizacijo. Najprej se je vsekakor nujno treba zavedati, da ima optimizacija spletnih strani cenik pri različnih podjetjih različen tudi glede na to, po kakšnem principu se določajo ključne besede. Če se ponudnik loti izbire ključne besede tako, da zajame najbolj iskane, srednje iskane in zelo malo iskane, potem bo optimizacija spletnih strani zagotovo naročnika stala več, kot pa optimizacija spletnih strani pri tistih ponudnikih, ki jim dejansko sam pomen naročnika ni tako zelo pomemben, saj ponudi v izbor izključno le tiste ključne besede, ki so tako zelo malo iskane, da se praviloma naročnikom to sploh ne splača. Merilo v teh primerih naj bodo besede, ki imajo vsaj od 200 pa do nekaj čez tisoč iskanj, kar mora ponudba vsekakor vključevati, pri čemer kakšna beseda, ki je pod 200 iskanj na mesec tudi mora biti, če je stroškovno upravičena. Imajo pa seveda podjetja cene določene povsem po svoje, pri čemer je lahko razlika v ceni tudi zelo visoka. Edino, na kar bi moral paziti vsak pri izboru ponudnika, pa je večina nepozorna na to, ker ne izgleda najbolj pomembno, pa je, da se primerja, kjer se optimizacija spletnih strani splača, po tem, koliko iskanj ima beseda.