Kako lahko s poslovnimi darili povečate prodajo?
V tem članku si bomo ogledali, kako lahko z razdeljevanjem poslovnih daril povečate prodajo vašega podjetja. Uporabite jih lahko kot marketinški pripomoček za izboljšanje ugleda in ponudbe podjetja. Poleg tega se lahko poslovna ali promocijska darila uporabijo za spodbujanje strank k nakupu več blaga ali storitev, kar naj bi povečalo naklonjenost strank do blagovne znamke.
Večina ljudi bi odgovorila, da bi potencialne stranke spodbudili k preizkušanju izdelkov, če bi jih vprašali, katero taktiko promocijskega trženja bi želeli uporabiti. Pri tem so v pomoč poslovna ali promocijska darila. To so drobna darila, ki se dajejo ali ponujajo v znak hvaležnosti po opravljenem poslu ali zgolj kot izraz hvaležnosti za poslovanje s podjetjem.
Zakaj jih podjetja uporabljajo za povečanje prodaje?
Promocijska darila so pogosta strategija, ki jo podjetja uporabljajo za povečanje prodaje. K temu lahko pripomoreta dve stvari. Prva je seveda povečanje prodaje nedavno pridobljenih strank, druga pa je, da je to dejansko lahko dolgoročna strategija, ki prinaša dvakrat večji dobiček za vaš promocijski proračun.
Podarjanje daril je lahko preprost in cenovno ugoden način pridobivanja novih strank. Poleg tega je to subtilen način oglaševanja, saj na prikrit način prikazuje in podpira vašo blagovno znamko, blago in storitve. Ker gre za poceni darila, se dobro obnesejo predmeti, kot so pisala, pisalni bloki, ključki, kartice USB in stekleničke za vodo.
Obdarovanje se uporablja kot del promocij in vam lahko pomaga pridobiti stranke. Kdo ne uživa v brezplačnih stvareh? Po nedavni študiji in eksperimentu bo večina potrošnikov več kot pripravljena prejeti nepričakovano promocijsko darilo. V tem besedilu navajamo nekaj takšnih scenarijev.
Strankam in potencialnim potrošnikom lahko promocijska darila koristijo pri uresničevanju vaših trženjskih ciljev. Ti promocijski izdelki pomagajo podjetjem pri doseganju njihovih ciljev, saj povečujejo prodajo ali ozaveščajo. Poleg tega je trženje s promocijskimi darili, ker se pri izpostavljanju večinoma zanaša na ustno obveščanje, običajno veliko cenejše od drugih oblik trženja.
Konkretni načini, kako lahko poslovna ali promocijska darila povečajo vašo prodajo.
- Vsako podjetje lahko razvija svojo bazo strank in ustvarja prodajo z razdeljevanjem promocijskih daril, saj so poceni, a močno trženjsko orodje. Vprašanje strank, kaj želijo od darila, je preprost odgovor za vse, ki se soočajo s takšnimi težavami. Pomembno je upoštevati najpogostejše načine uporabe promocijskih daril. Podjetja po vsem svetu nenehno eksperimentirajo s svežimi idejami, da bi povečala svoj zaslužek, zagotovila boljše storitve za stranke ali izstopala od konkurence.
- Promocijski artikli ali darila, kot so priboljški ali blago z vtisnjeno ali odtisnjeno blagovno znamko podjetja, so sredstvo za navezovanje stikov s strankami in ustvarjanje podobe podjetja. Promocijska darila podjetij lahko odražajo njihova osnovna prepričanja, povečajo učinek njihovega oglaševanja in spodbujajo ugodne asociacije na blagovno znamko.
- Številna podjetja dosegajo svoje poslovne cilje z trženjsko taktiko obdarovanja s promocijskimi darili. Stranke so bolj nagnjene k ponovnim nakupom pri podjetju, če jim to ponuja dodatne ugodnosti in privilegije. Običajno se promocijski predmeti uporabljajo kot poceni vrsta oglaševanja.
- Promocijska darila so pogosto namenjena posameznikom iz vseh demografskih skupin, vključno z obstoječimi in potencialnimi strankami. Prodaja podjetja se bo zagotovo povečala, če bo izbor daril pravilen.
- V nekaterih primerih so promocijska darila tudi popusti ali kuponi za nakup izdelkov istega podjetja. To deluje na dva načina. Prvič, podarjeno promocijsko darilo pri kupcih pusti dober vtis o podjetju. Drugič, prispeva tudi k povečanju prodaje podjetja, saj se pričakuje, da bo stranka ob uporabi danega popusta ali kupona ponovno kupovala pri istem podjetju.
- Poslovna darila so odličen način, da vaše podjetje izstopa od konkurence, zlasti če za stike s strankami uporabljate praznike in druge posebne priložnosti.
- Poslovna darila imajo določen rok trajanja ( ure, oblačila), v katerem jih kupec velikokrat uporabi. S tem se podjetje dejansko promovira v večji skupini ljudi, kar prispeva k povečanju prodaje podjetja.
- Izbira poslovnih daril ima lahko pomembno vlogo pri povečanju prodaje podjetja. Pri izbiri je treba upoštevati splošni cilj podjetja in njegove stranke, sicer so lahko rezultati škodljivi.
Nekaj točk, ki jih je treba upoštevati
Promocijska darila so odličen način, da vaše podjetje izstopa od konkurence, zlasti če za stike s strankami uporabljate praznike in druge posebne priložnosti.
Te promocijske izdelke lahko razdelite na poslovnih dogodkih in tako oglašujete svojo blagovno znamko, krepite duh sodelovanja med člani ekipe ali izkažete hvaležnost dolgoletnim strankam. Promocijske izdelke brezplačno prejmejo zaposleni, ki dosežejo mejnike, in stranke. Razdeljevanje promocijskih izdelkov je odličen način za povečanje prometa in prepoznavnost blagovne znamke.
Promocijski material je treba izbrati skrbno, da bi na stranko naredili dober vtis. Promocijska darila ne smejo biti nekaj, kar bi se lahko razumelo kot preveč zasebno.
Zaključek
Vsak marketinški načrt, ki želi povečati prodajo, mora vključevati promocijska darila. Za sprejemanje najboljših odločitev je treba razumeti cilje promocije, saj vsi promocijski predmeti niso enako privlačni za vse demografske skupine.
Promocijske predmete lahko na primer uporabljate za različne namene. Skoraj vse, kar lahko spodbuja čute, ozavešča ali navdušuje ljudi, je lahko primeren promocijski izdelek, od plišastih igrač do darilnih kartic, vstopnic za dogodke ali mazila za ustnice.
Danes velika podjetja uporabljajo to strategijo promocijskega trženja za povečanje prodaje. In do zdaj lahko rečemo, da se je obnesla. Ko boste pravilno izbrali promocijsko darilo, ki ga boste podarili svojim strankam, se vsekakor pričakuje, da bo povečalo prodajo vašega podjetja.