Kislo zelje – Za zdravo življenje

Kislo zelje prinaša nekaj dobrih zdravstvenih koristi, vključno z oskrbo z vlakninami in veliko količino vitaminov C in K. Kislo zelje prav tako povečuje energijo in imunski sistem z železom. Kljub pozitivnim rezultatom morate omejiti količino, ki jo jemljete. Ker je fermentiran s soljo zelje vsebuje veliko natrija. Ena skodelica vsebuje 39 odstotkov priporočenega dnevnega vnosa. Vnos natrija lahko razpolovimo tako, da kupujete blagovne znamke z malo količino natrija.

Kislo zelje

Pri procesu fermentacije zelja na zelju nastane raznovrstna populacija živih bakterij. Ti “probiotiki” obnavljajo dobre bakterije v črevesju in pomagajo preprečiti rast slabih bakterij. Prav tako lahko okrepijo vaš imunski sistem, sintetizirajo vitamine B in lajšajo drisko, ki jo povzroča uporaba antibiotikov. Vendar pa toplota ubije žive bakterije. Če ga kuhate ali kupite pasterizirano kislo zelenjavo, ne boste imeli koristi od probiotikov. Poiščite sveže kislo zelje ali blagovne znamke, ki dodajajo žive bakterije nazaj na izdelek po pasterizaciji.

Medicinski inštitut je določil ustrezni dnevni vnos za vlakna glede na količino potrebno za zaščito pred kardiovaskularnimi boleznimi. Topna vlaknina v zelju se vežejo z maščobo in holesterolom in jih odnašajo iz telesa. To pomeni, da se v vaš krvni obtok absorbira manj holesterola. Te podatke si lahko ogledate na Chicagu Wellness Centru, podatke same pa prispeva Univerzitetna Illnois. Da bi dobili največjo zdravstveno korist od vlaknin, jih morajo ženske dnevno zaužiti 25 gramov na dan in moški pa 38 gramov. 1 skodelica, ki vsebuje kislo zelje ima 4 g vlaknin, kar je 16 odstotkov ženskega in 11 odstotkov moškega dnevnega vnosa.

Brez železa vaše rdeče krvne celice ne morejo nositi kisika po telesu. Posledica tega je, da se vaša energija zmanjša in se lahko razvije anemija. Železo vpliva tudi na vašo celotno energijo skozi svojo vlogo pri kemičnih reakcijah, ki proizvajajo energijo. Kislo zelje poveča železo na več načinov, začne se tako, da v vaše telo prinesejo 12 odstotkov priporočenega dnevnega donosa. Oblika železa v rastlinah se ne absorbira učinkovito, vendar vitamin C bistveno izboljša količino, ki jo vzame vaš organizem.